რომანტიული სოციალიზმი - ყველაფერი უფასოდ შეყვარებული წყვილებისათვის . . . . . . . . . . . შეიძინეთ ევროპრეზერვარტივი 'NATO' - კოლექტიური თავდაცვის საშუალება . . . . . . . . . იპოთეკურად ისესხე კრეატიული იდეები. . . . . . . . ბლოგი ღიაა 24/7 (c) მუსამპა . . . . www.mu3pa.ge

Wednesday 16 January 2008

ქონება

ჩემი . . .
ჩემი ანგარიში
ჩემი ასაკი
ჩემი ბატინკი
ჩემი ბლოგი
ჩემი ბავშვობა
ჩემი ბიძაშვილი
ჩემი გეგმა
ჩემი Gwladys
ჩემი გრძნობა
ჩემი გაქცევა
ჩემი დიქცია
ჩემი და
ჩემი დეპუტატი
ჩემი დედა vs დედაჩემი
ჩემი ეიფორია
ჩემი ეგზისტენცია
ჩემი ვალდებულება
ჩემი ზეიმი
ჩემი ზურგჩანთა
ჩემი თმა
ჩემი თქვენი
ჩემი თანხმობა
ჩემი იდეა
ჩემი ID
ჩემი იუმორი
ჩემი ისტორია
ჩემი ირონია
ჩემი კურსი
ჩემი კურტკა
ჩემი კაშნე
ჩემი კარადა
ჩემი კოლექცია
ჩემი კაი
ჩემი კლასელი
ჩემი ლანდი
ჩემი ლექტორი
ჩემი მაქსიმუმი
ჩემი მოგზაურობა
ჩემი მაგიდა
ჩემი MP3 player
ჩემი mail
ჩემი მარშუტკა
ჩემი მორალი
ჩემი მეგობარი
ჩემი მტერი
ჩემი ნერწყვი
ჩემი ნაწერი
ჩემი ნომერი
ჩემი ორგანზაცია
ჩემი ოთახი
ჩემი პოლიკლინიკა
ჩემი პორტრეტი
ჩემი PC
ჩემი პულოვერი
ჩემი პასტა
ჩემი პენისი
ჩემი ჟან-პოლ გოტიე
ჩემი ჟრუანტელი
ჩემი რადიო
ჩემი სოფელი
ჩემი Space
ჩემი სპერმა
ჩემი საროჩკა
ჩემი სილუეტი
ჩემი Sagem
ჩემი სიმაღლე
ჩემი სიტყვა
ჩემი სკამი
ჩემი ტვინი
ჩემი ტანი
ჩემი უჩემობა
ჩემი უნიტაზი
ჩემი ფეხები
ჩემი ფლოსტები
ჩემი ფული
ჩემი ქუჩა
ჩემი ღვიძლი
ჩემი ღიმილი
ჩემი ყველაფერი
ჩემი შენ
ჩემი შარვალი
ჩემი შანსი
ჩემი ჩემი
ჩემი ცრურწმენა
ჩემი ძარღვი
ჩემი წონა
ჩემი წრე
ჩემი ჭიქა
ჩემი ჭია
ჩემი ხმა
ჩემი ხელმოწერა
ჩემი ჯერი
ჩემი ჯინსი
ჩემი ჰალუცინაცია
ჩემი ჰოროსკოპი
ჩემიანები




მუსამპა

2008

No comments: