რომანტიული სოციალიზმი - ყველაფერი უფასოდ შეყვარებული წყვილებისათვის . . . . . . . . . . . შეიძინეთ ევროპრეზერვარტივი 'NATO' - კოლექტიური თავდაცვის საშუალება . . . . . . . . . იპოთეკურად ისესხე კრეატიული იდეები. . . . . . . . ბლოგი ღიაა 24/7 (c) მუსამპა . . . . www.mu3pa.ge

Tuesday 22 January 2008

SAGEM myX – 1w

(RE) kargad var, shen, rogor xar ? Vici vnaxe, ladosac vesaubre da ase 2-3 dgeshi movagvarebt mag sakitxs;
Mon chéri tu es oû? Lolo à enfin quitté l’ordinateur…Je suis là viens vite calin mon amour je t’aime

Moi attandre famke mais elle avec natan Moi attendre toi en mai avec bouteille georgienne Moi voir X dimanche. Allez bisous sur fesse
Mon petit coeur …Viens vite je vais te consoler…tu es oû ? je t’aime fort
Xo ar viknebi : -( axla cudi da mzime periodi maqvs, male gamivlis da male gnaxav 69shi an sadme bohemur adgilas : -)
Grenouille je t’aime je pense à toi j’espère que tu vas bien calin
Roma ver vaxerxeb gamosvlas
Mon petit cœur tu sais quoi ? Les noires étaient pas là au marché : ( mais j’ai trouvé l’echarpe dans un magasin mais elle est pas vraiment rouge elle est peu foncé ca ira? Je la prend? Bisous mon cœur je t’aime
Vecade zalian am dgeebshi da es 5welia rom dameshatdownebine da tan uemociod- magram ar shemizlia, gesmis?! Ar shemizlia…For me there was never a list but only one name da me mgoni ase darcheba yoveltvis. Minda es icode da minda mec vicode…


არა მუსამპა

2008

2 comments:

Anonymous said...

time to move up to mu4pa :)

see how far you go :))))

მუსამპა/Musampa said...

mu4pa

see story under this title later :)

magari idea momacode levan

zaaan magari :)